. 내 팬더 사랑: 13th March 2011

Tuesday, March 15, 2011

13th March 2011

Okeyh . . malam tadi si berukk tak angkat phone . . takpe , , aku dah mabuk rinduu dah nie '-.- , , nak tahu tak ? ada member aku nie *ex* dia reka cerita Anjing , Panda & Arnab . Hanya Faiz and aku jea tahu.hehe melawak cerita dia . Then , dia luahkan perasaan dia kat aku , dia cerita lha ada *ex* dia , dia sayang gilagila , couple setahun lebih , mmg special lha minah nie kat dia sbb couple time befday member kau nie 26th June 2009 smpai 26th June 2010 dah breakk . Kesian jugak lha , aku jadi pendengar yang setia , "fucker babi aku nak bunuh minah tuh" =.=" aku dah pelik kenapa dia cakap mcm tuh , orang tekanan perasaan macam tuh kot . Tetibe mcm orang gila , aku pun teka sapa lha minah tuh kan , then dia cerita minah , dorg couple masa member aku nie form 4 , minah tuh form 1 , last 2 years lha kann , then , minah nie suka tuduh-tuduh member aku nie curang lha , pasang ramai lha , another thing , suka passing-passing number . erghh , aku pun macam tak suka cerita dia . why ? *sambung cerita* member aku nie nanges , kenangan dia dengan minah tuh umpama makan ubat tak sedap . Nama depan minah tuh huruf A . Rasa-rasa macam kenal tak ? ha ha ha =;=" . siapa ? haa betul lha tuh , member aku nie pun kata , "minah butoh nie dah happy dengan balak baru dia , khabar angin cakap lha , sape ? Panda ? sesape jelah , masa hari isnin , minah nie call aku , dia sedih , panda tinggalkan dia , bila dia senang , aku rasa nak bunuh jea minah tuh " ehh mmg 100% aku kenal minah tuh , erghh sapa tak lagi Panda tuh kan ? xD haha aku tak kesah apa yang dia nak cakap , mmg AKU lha tuh kan ? sial punya anak ZAILAN ! huh . bengkek aku , =.=" membazir masa masyarakat call dia , rupa-rupanya perli pasal aku . Let bygone be bygone . Mula lha , dia bagi ayat jiwang , tak sangka mat rempit jiwang kan ?haha tetiba , paip aku mata aku pun bukak . Woahh ! Sial gila , aku takde hati kat kau lagi ea anak ZAILAN , dulu kau game aku terukk , ! sobsobss faez )':

Saranghae :*