. 내 팬더 사랑: Bad Day -.-

Thursday, March 17, 2011

Bad Day -.-

I've just deleted my Facebook account . Why ? Sebab tak nak ada banyak masaalah dalam kepala otak . Particularly dengan dia , erghh -.- seriously , tak ada mood sebab dia macam nak tak nak jea dengan aku . No worries , aku berserah . Maybe aku nie menyemak kot coz , aku online dia off , nak dekat 10 kali macam tuh , tak ada makna kebetulan -.- Aku sayang dia )': . Baru balik dari PPUM ziarah makcik . kesian dia , cakap pun tak boleh . Then , hujan . but berita said that loji nuclear kat Jepun dah meletup twice . Gila lah , nanti dorang buat kajian samaada nuclear tuh tercemar or not . Above 70 000 celsius , nuclear tercemar all around the world and makanan Jepun akan di tapis and dikaji semula for health reasons . Bahayakan ? So , kalau hujan , jangan mandi-manda ya adek-adek :D . Speaking of hujan , Mizz Nina nak khawin dengan Noh Hujan ? O.o betul ke  ? eghh , , tak sesuai *no reasons* maybe aku nie jakon kot , ramai orang dah tahu -.- . Badan aku panas , yess . Aku demam , patutlha lately aku asyik tak ada mood . Kesian F (': .hikhok Anyways , cuti sekola nak dekat habis waaaa sedih doe ! Benci aku sekolah , GRRR . Apa lagi nak cakap ? Aku dah lupa , haishhh kepala otak aku lagii tak tenang lepas delete FB tuh . >.< nak menangis pun ada sebab si panda tuh . . semalam . AHHH . Lupa-lupa . -...- Inilah namanya Bencinta )': don't make my tears fall down again baby . huhu . . *Pray for Japan*

Saranghae :*