. 내 팬더 사랑: Jogging bersama Ayah & Umi (:

Friday, April 1, 2011

Jogging bersama Ayah & Umi (:


Tasik Titiwangsa




Jogging dengan umi ayah pagi tadi (; refreshing gila air tadi kat Tasik Titiwangsa . Kebetulan ada sekola buat latihan kesihatan , ada lah juga mamat-mamat yang not bad laa ~ haha aku tak layan pun -.- . Keluar pukul 6:30 , balik pukul 8 pagi . Then , makan dekat Danau Kota makan nasi lemakk :'D haha sedaaap . Pergi rumah nenek hantar breakfast " ehh , kalian tak pergi sekolah ? kembar buat persembahan masa Anugerah Kecermelangan " -,- soo kata lah " tidak (': " lagi pun , budak yang tidak berkenaan tak boleh dtang sekolah . Aku kan budak tak pandai .haha Soo , tak pergi lah . Sorry yea kembar ? (: mesti sedap kan korang main Violin and Piano . Congrats tho . Sekarang nie dah pukul 2:00pm still belum mandi . Tolong ayah aku masak tadi , umi aku tidorr .haha kesian umi . . nanti akak aku nak datang (: tu ayah aku excited nak masak :'D sebab cucu dia nak datang :p huhu kitaorg masak Kari Ketam , Ikan Bawal SweetSour , goreng sayur , goreng ikan . Dah . Best masak dengan ayah . tak bising . Kalau dengan umi , bust salah sikit je , pokpekpokpek je keje -.- . Aman sikit hari nie , haha (x 



             


* aku tiada dalam gambar sebab aku tak suka -.- sorry *
- seluar biru , baju cokelat , they both are my awsome parents (: -




Saranghae :*