. 내 팬더 사랑: Redha jelaa (:

Friday, April 8, 2011

Redha jelaa (:


Yuria : knape pompuan kena ada sengugut ea ? Sakit gila , , buat apa-apa pun saket (!)
Fifi :yelahh , orang tua-tua kata pompuan tuh subur .
Yuria :owh , elok lah tuhh enn . (:


well , mcm perli aku jea .huhu aku seumur hidup aku tak pernah kena sengugut . Since darjah 3 okee . So , orang tak pernah kena sengugut ny tak subur kea ? Wahh , sedihnya aku kalau mcm tuh . Susah lha mau pregnant kan mcm tuh ? )': aku redha jelaa 




Oke , hari nie balik lewat sikit mcm pukul 12:57pm mcm tuh coz nak bersihkan kelas . Kalau tak , kelas mcm pasar malam .erghh . kotor gila , sampah merata (!) pergi corridor ayah mcm takdtang lg sbb tak nmpak kereta pun . Then , ada guard datang , dia suruh turun & dia tunggu aku menyampuu . Baik gillaaa (: rasa pelik lha ayah tak dtg , keluar dari sekola . rupa2nya pergi parking kat depan rumah nek besar . mana lha nampak kann dari kelas . masuk kereta 


Ayah : awak pergi mana ? lambat tahu tak ?
Alia : adik mana nampak ayah kat sni . adik pergi bersihkan kelas . kelas kotor .
Ayah : amboii bersihkan kelas ke benda lain ? awak ada boyprennn ke kat skolah ? ? awak pergi dating dengan dia kee ? baik sgat kalau bersihkan kelas harihari , tadi nmpak Syahirah dgan Sheila dah lama dha .
Alia : ya Allah , adik pergi bersihkan kelas lahh . 
blablablabla panjang dialog lagi , huh malas nak ingat tapi ayah ada cakap BODOH . hancur , luluh hati aku dengar , )': ada umi myampok apa ntah . bencibenci ! balik rumah terus paip air mata bukak .huuu aku redha jelaa 




THE MAIN TOPIC ;


Jam tangan kesayangan aku HILANG . Jam POLO pulak tuh , then , bnyak kenangsan dengan jam tu . Bukannya senang and murah mau beli tuh . Waaahh bapak sedih (!) Sesiapa yang nampak jam tuh mmg LUCKY gila lhaa , )': hope "dia" jaga jam tuh baek2 . Aku sayang gila jam tuh . Bukan aku salah letak ,mmg ada org amek .huuuuu >.<   aku redha jelaa 









Saranghae :*