. 내 팬더 사랑: 30th April 2011 (:

Saturday, April 30, 2011

30th April 2011 (:

Remake Story * 


Hari nie ada kenduri angkat nikah kat Cheras . Penat ouh -.- adoi , 
Then , bermulalah topik hari nie (: , mula-2 IM lah dia , nak dekat sminggu tak kontek . Mula lah rasa ragu-2 en , rindu lah , risau lah , bengkek lah , marah lah , macam-2 kluar kat kpala . Bila tnya , tanak jwab . Susah sgat kea ? (: But Sheila jela tmpat aku lepas rindu . Tapi dia pulak pergi tournament hoki . -.-" sorg-2 jela kat skola . Syahirah semua ? Dia mulut tak habis-2 ckap psal Ashraf . Muak juga aku dgar --" . Haaa , gaduh-2 >.< tak habis-2 kita gaduh kan ? Last , aku yg mintak , then dia mintak . Kira dua-2 yang mintak lah kan ? But , betul lah kata org , aku ny buta . Ada org sayang , pergi lepaskan mcm tu je , lepas tu , tak psal-2 menyesal kmudian . *memang betul pun* -.- hati aku keras time tu , kalau bole nak je tombok-2 dia , haa smpai lah kami break (: haa merengek aku mcm orang gila -.- . Duduk dalam bilik sorg-2 . Waah , dah lama tak rasa macam ny . Last aku merengek time form 1 . (:
Sekali jea , but dgan budak ny , lebih tiga kali kot -.- . Haiyoo , kan dah kata . Aku da menyesal dah (x hee
Tgok , layan jiwang je sikit , air mata sudah meleleh . Pantang nenek monyang aku betul lah . Haishh , susah betullah nak lupakan orang yg kita sayang kan ? Macam mana ea ? Semua benda aku dah buat . Cari orang lain ? Tak sanggup aku nak gantikan dia . (: Aku jujur . Eleh , mesti korg ckap aku ny tipu kan ? Nie pun aku luahkan semua sebab dia tak tahu URL blog baru aku . :D Aku tahu yang dia dah benci aku dah , sebab aku suka putar belit masaalah . Ye , aku sedar lah -.- Mula-2 aku yang ckap , then aku tuduh pula dia yang ckap . Lebih kurang macam tu lah ? -.- Hee aku Add dia balik kat FB . Tadi aku delete . But , harap-2 bila dia dah ada orang lain , tolong lha delete aku . (: Tak sanggup aku tgok dia dgan orang lain . *paip dah bukak >.<* argghh !! Kenapa aku sayang kau lagi ny ? D; Padahal kau dah tak sayang aku lagi dah . Lord , give me strength to keep moving on and never look back . If really , we were back together , don't make our past be our present and don't make situation from worse to worst . I believe in miracles . Turn to a new leaf would be better than the best (: Amin

Saranghae :*