. 내 팬더 사랑: Birthday Kakak

Tuesday, May 3, 2011

Birthday Kakak




Wawa<3




Woahh , hari nie ? Like always -- . Still tak pham psal Tumblr . Blurr gilerr . NAZURA , YURIA , HELP ME PLEASEE T-T .haha terencat gila xD  . Esok , ada pelawat dari 10 buah negara datang skola . Guru Besar , Puan Hajjah Maimun Binti Ahmad buat mengumuman , esok WAJIB PAKAI BAJU LENGKAP UNIFORM . Nak mampos ? Harapan mengunung lah -.- Dalam mimpi aku nak pakai baju KP . -.- Kena bahan nanti .




List :
1. USA
2  United Kingdom
3. Uruguay 
4. Japan 
5. Korea 
6. India
7. German
8 takingat
9. takingat
10. takingat (:





Hee , tuisyen ~ cikgu Elly tak datang , dia ajar Geografi hari nie but dia tak datang ~ weee ~ cekgu tuh asyik membebel jee keje xD then , ada cikgu ganti , dari UIA . -.- pakai kopiah , Aina mula lah tolak-2 kaki .haha then kita org gelak xD Ntah apa motif je bila ternampak org pakai kopiah ny . Asyik nak tergelak je . Act , aku bukan nak menghina , cuma aku pongg tak tahu apa yang lawaknya . Sorry cikgu Epy ); haha anyways , cikgu baik sanadd ;D . Siap main-2 dgan budak-2 lagi .haha


Masuk je dalam kereta lepas balik tuisyen , perghh , bau Dominos bhaii . Perut aku dah main lagu shuffle semua ada lah . Ergh , kata nak diet ? Hancur diet aku T-T . Waaa ~ ~ hahasedapppss gilaxxss , and best doe , abang aku makan smpai lecin , semut pun tade mende nak makan xD haha biasa , , acik (Shukor) bagi hadiah kat kakak Sticky , handmade candy , sedap doe c(: bagi aku semuanya sedap :D hahatangkap-2 gmbar banyak , takkan nak upload semua kot -.- haha anyways , kenyang gila perot , Senak xD




Saranghae :*