. 내 팬더 사랑: Friends Forever

Saturday, June 11, 2011

Friends Forever

Hari nak post about someone soooo special to me (:

Isn't she adorable ? (: Afiqah Syazana

Hehe , dia perempuan cantik wokk . (: Pretty in the inside , beautiful at the outside :D . Well , dia lah kawan terbaik kat tusiyen Kesuma , Danau Kota . Mula-mula kenal dia tak cakap langsung . Sebab dia asyik berkepit dengan Shahira . Tambah-tambah lagi dia duduk depan aku , memang malas nak pandang belakang lah kan ? Then , ada seorang lagi masuk tuisyen . Syazwani from SMK Taman Melawati . Agak kegedikan lah jugak but still , dia baik . Aku berkepit dengan Syazwani , Afiqah berkepit dengan Shahira . One day , Shahira decided nak berhenti tuisyen . So , tinggal lah Afiqah keseorangan . Aku melalak macam biasa dalam kelas dengan Syazwani . :D Mula dari hari tu lah , aku and Afiqah rapat ^^ . Tiap-tiap hari tuisyen berkepit jea kita orang . What about Syazwani ? Well , biasa lah , dia berkepit dengan budak lelaki . But tak couple okayy . Kawan sahaja (: . Tak sabar nak tunggu hari Isnin , Rabu , Jumaat sebab hari tuisyen kitaorang . Rindu sangat-sangat . Ingat tak cikgu Ikhwan *kot* yang badan besar-besar tuu . Ingat tak ingat tak ? Dia ajar sejarah & geografi form 2 . Kita tak belajar langsung . Asyik bergurau jea dengan cikgu . Rindu sangat-sangat masa tu . Masa akhir tahun , rasa sedih je . Rasa mcm masa berlalu dengan cepat jea . Tahun ni , aku tak tuisyen sama . Tuisyen dekat Taman Melawati . Well , banyak kenangan yang aku tak boleh lupa . Syang sangat )': . I missed her A LOT . Yess , aku ingat time balik tuisyen . . Ouhh , it's oke time kau moody . I understand clearly dear (:  I LOVE YOU . YOU'RE MY BESTEST FRIEND FOR EVER 




she wrote about me (:

Saranghae :*