. 내 팬더 사랑: Sayang

Sunday, June 12, 2011

Sayang

Nampak tu , nampak tu ? :P bukannya nak poyo kea apa . Nak bgtahu jea ^^
imma loving you more (:

Okay , today is a tough day . I meant , really-really tough . I had a fight with him ): the purpose is , *secret* betullah kata dia . "Gaduh mcm ne pun kite org ttap bahagiaa ^^" gaduh macam nak break ouhh tadi . )x kenapa lah mesti ada orang tengah ? Then , masing-2 tak ada mood bila dah berbaik . Masing-masing dah turun air mata . Bila hujan , aku tidur , just nak lupakan pasal tadi . Bila bangun , dia massage . Suruh bukak Facebook . Bukak Facebook kat phone , ada status tuu . Tersenyum aku (: Tak pernah dia tulis macam ni sebab takut mencemarkan reputasi dia , (lah kononya) . Budak hotstuff kann . pfft . -.- Poyo jea anak orang ni xD . dia suka buat lawak macam orang gila xD memang dia gila pun . Masa mula-mula couple , budak ni lah banyak buat masaalah . Aku sabar je . Sekarang ni , aku kot yang banyak buat masaalah . -.-' kot laaa . Then , ada suatu hari ni ,rasa sayang dia gila-gila . Ntah kenapa xD Mula dari situ , aku dah syang dia gila kebabian . . Gaduh tanda sayang . Kalau gaduh dah pegang senapang tu dah bukan sayang dah tu . I'll take it as 'tegur' . Bukan gaduh lah . . Bila dah elok semua , datang pulak sekor orang tengah . Blah lah weyhh -.- maybe budak berkenaan tu baca blog ni sebab aku share kat FB ^^ . Kalau ada yang terasa , pergi maty lah yea ? (: 
p/s : iloveyousooo much . Shinbeii , 26th October 2010

Saranghae :*